07-11-2018 -

Boudewijn Schemkes – Facilitair Manager

De oorsprong van mijn opleiding en ervaring ligt in de horeca waarin ik jaren gewerkt heb in diverse bedrijven rondom Nijmegen. Vanuit de horeca ben ik de contract-catering ingerold waar ik 15 jaar met plezier gewerkt heb op veel verschillende locaties zoals Holland casino Nijmegen en de Wageningen Universiteit waar ik verantwoordelijk was voor mijn eigen bedrijfsrestaurant. Daarna ben ik bij ’t Mozaïek terechtgekomen, in eerste instantie om de horeca rond de voorstellingen op te zetten en het beheer te coördineren. In de jaren daarna heeft dit geresulteerd in een gezellige plek waar onze gasten graag komen lunchen en bij voorstellingen een ‘borrel’ blijven drinken.

In mijn huidige functie als facilitair manager heb ik een zeer veelzijdige baan binnen ’t Mozaïek. Eigenlijk is geen dag hetzelfde en weet ik s’ morgens niet wat de dag allemaal zal brengen. Regelmatig komt het voor dat ik s’avonds naar huis ga en de dag totaal anders is gelopen dan ik gedacht had. Dat maakt mijn baan ook wel zeer afwisselend en boeiend maar soms ook wel lastig als ik niet heb kunnen doen wat ik eigenlijk had willen doen. Ik werk inmiddels 15 jaar in ’t Mozaïek, heb het bedrijf zien groeien en ontwikkelen en heb daar een grote bijdrage aan mogen leveren. Mede hierdoor heb ik het nog steeds erg naar mijn zin waardoor ik met plezier naar mijn werk ga.

Door de veelzijdigheid aan werkzaamheden binnen de verschillende afdelingen receptie, horeca, evenementen, beheer en verhuur heb ik vaak contacten met gasten, huurders en natuurlijk met medewerkers en collega’s. Als staflid mag ik over veel zaken meedenken, mee beslissen, kaders uitzetten en onze vrijwilligers en medewerkers aansturen, begeleiden en ondersteunen. We hebben een super leuk en enthousiast team waar ik super trots op ben. Iedereen draagt op zijn/haar manier een steentje bij om ’t Mozaïek een gezellige en centrale rol in Wijchen te laten zijn.

« Terug