Vraag & antwoord

Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze theaterkassa:

– Mail: kassa@mozaiekwijchen.nl
– Telefoon: (024) 645 04 55

Tickets kunnen online geboekt worden tot 5 minuten voor aanvang van de voorstelling. Voor aanvang van de voorstelling is het ook mogelijk om aan de bar in onze foyer een kaartje te kopen, mits de voorstelling niet is uitverkocht.

Het bestellen van kaarten voor een voorstelling is eenvoudig. Zie hieronder de stappen die je moet doorlopen.

Stap 1: Voorstelling kiezen
Ga naar het kopje Theater en klik op Voorstellingen. Hier vind je een overzicht van alle voorstellingen van het huidige theaterseizoen.
Klik op de voorstelling waarvoor je kaarten wilt bestellen en selecteer Bestel kaarten.

Stap 2: Kies een bestelmethode
Afhankelijk van de opstelling van de voorstelling zijn er twee opties:

Optie 1: Zelf plaatsen kiezen (met plattegrond)

  1. Klik op een roze bolletje om je gewenste stoel(en) te selecteren. De gekozen stoelen kleuren blauw.
  2. Klik op Bestel kaarten en bekijk het overzicht van je gekozen plaatsen.
  3. Klik op Ga verder en vul je persoonlijke gegevens in. Dit kan door in te loggen met je account of als gast.
  4. Reken af met iDEAL of een Podium Cadeaukaart.
  5. Na betaling ontvang je een bevestiging en je tickets via e-mail.

Optie 2: Aantal kaarten kiezen (voor vrije zit-/staanplaatsen)

Deze optie geldt voor voorstellingen zonder vaste zitplaatsen, zoals bij theatercafé-opstelling en sta-concerten.

  1. Kies het gewenste aantal kaarten en klik op Bestel kaarten.
  2. Vul je persoonlijke gegevens in door in te loggen met je account of als gast.
  3. Reken af met iDEAL of een Podium Cadeaukaart.
  4. Na betaling ontvang je een bevestiging en je tickets via e-mail.

E-tickets kunnen zowel op de mobiele telefoon getoond worden als thuis worden uitgeprint.

Belangrijk: Koop je theaterkaarten uitsluitend via de website van ’t Mozaïek, tenzij anders vermeld. Alleen tickets die via ’t Mozaïek zijn gekocht, worden geaccepteerd. Het doorverkopen van tickets met winstoogmerk is verboden.

Heb je vragen of lukt het niet? Neem contact op met onze theaterkassa!

De theaterkassa van ’t Mozaïek is zowel telefonisch als per mail bereikbaar op:

  • Maandag, dinsdag en donderdag: 10:00 – 16:00 uur
  • Vrijdagmiddag: 15:00 – 16:00 uur

Wil je liever persoonlijk langskomen bij ’t Mozaïek? Dat kan natuurlijk, maar we raden je aan om van tevoren even telefonisch contact op te nemen. Zo weet je zeker dat we jou te woord kunnen staan.

Op woensdag en het weekend is de theaterkassa niet bereikbaar. E-mails worden dan ook niet gelezen.

Voor dringende vragen kun je bellen naar 024 – 645 04 55, maar houd er rekening mee dat de medewerker in kwestie je niet direct kan helpen (op woensdagen en in weekenden)

Mijn Theater is het klantenportaal van ’t Mozaïek. Wat kan ik daarmee?
Bovenaan rechts op onze website vind je jouw persoonlijke klantportaal: Mijn Theater

In MijnTheater kun je:
✔️ Je theaterkaarten terugvinden en downloaden
✔️ Je vouchertegoed bekijken
✔️ Je gegevens en voorkeuren aanpassen

Belangrijk: Controleer of bij “Uw tickets” het juiste theaterseizoen is geselecteerd. Alleen dan zie je de kaarten van het huidige seizoen.

Kun je onverwacht niet naar een voorstelling? Dan kun je jouw ticket annuleren tot 48 uur voor aanvang van de voorstelling. Stuur hiervoor een e-mail naar kassa@mozaiekwijchen.nl. Je ontvangt een digitaal vouchertegoed dat je kunt gebruiken voor een andere voorstelling.

Annuleer je binnen 48 uur voor de voorstelling? Dan is restitutie niet mogelijk en blijft het ticket voor eigen rekening. Wij geven geen geld terug.

We bieden onze klanten graag de mogelijkheid om hun kaarten gratis te annuleren. Houd er wel rekening mee dat achter elke annulering handmatig werk schuilgaat. We vertrouwen erop dat deze service enkel gebruikt wordt wanneer echt nodig. Alleen zo kunnen we het voor iedereen beschikbaar én kosteloos houden. Bedankt voor jullie begrip!

Je hebt digitaal tegoed ontvangen, bijvoorbeeld door een annulering. Dit tegoed is gekoppeld aan jouw persoonlijke account. Heb je geen account? Dan heb je een vouchercode ontvangen.

Zo gebruik je je tegoed bij een bestelling:
Plaats een bestelling voor de voorstelling die je wilt bezoeken.

Ben je ingelogd met je account? Dan wordt het tegoed automatisch verrekend met het totaalbedrag. Is er nog een resterend bedrag? Dan kun je dit eenvoudig betalen met iDEAL.

Heb je een vouchercode ontvangen? Vul deze dan in bij het afrekenen onder “Tegoed- of cadeaubon inwisselen”.

Zo geniet je eenvoudig van je volgende voorstelling!

De Podium Cadeaukaart is verkrijgbaar bij ’t Mozaïek. Hiervoor hebben we diverse verpakkingsopties beschikbaar waardoor dit altijd een leuk cadeau is!

De cadeaubon kan gekocht worden op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 uur.

Het verzilveren van je Podium Cadeaukaart kan online bij het bestellen van je kaarten. Kies bij het afrekenen van je tickets voor de betaalmethode Podium Cadeaukaart. Indien je niet genoeg tegoed op je kaart hebt staan, kan je dit aanvullen met een iDEAL betaling.

Met de Podium Cadeaukaart kan de ontvanger kaartjes kopen voor een voorstelling of concert naar keuze. Als gever kan je zelf de waarde bepalen. Ieder bedrag tussen de € 10,00 en € 150,00 is mogelijk. De waarde is door de ontvanger in één keer of in delen te besteden. In ons theater is het mogelijk om de Podium Cadeaukaart en de Mozaïek Podium Cadeaukaart zowel aan te schaffen als te verzilveren.

[iframe src=”https://podiumcadeaukaart.nl/embed/theater-t-mozaiek” width=”400″ height=”170″]

Rolstoelplaatsen en mindervalide plaatsen
Rij 1 tot en met 3 bevinden zich op de gelijke vloer van de theaterzaal. Hiervoor hoef je dus geen trap op. Hier bevinden zich ook onze rolstoelplaatsen en mindervalide-plaatsen.

Wil je een rolstoelplaats reserveren?
Stuur dan een e-mail naar kassa@mozaiekwijchen.nl  Vermeld hierbij met hoeveel personen je komt, en geef aan hoeveel van hen in een rolstoel in de zaal plaatsnemen.

Ben je minder-valide, maar neem je wel plaats op een stoel? Dan kun je zelf een stoel reserveren via de website. De rijen 1, 2 en 3 zijn toegankelijk zonder dat je een trap op hoeft. Twijfel je of de plek geschikt is? Neem dan gerust contact op met de theaterkassa.

Na je aanvraag voor een rolstoelplaats ontvang je een betaalverzoek. Na betaling krijg je een bevestigingsmail met daarin een link om de kaarten te downloaden.

Zitplaatsen bij staconcerten
Bij staconcerten zijn er een beperkt aantal zitplekken beschikbaar. In de foyer is altijd ruimte om even te zitten. Reserveren van een zitplek is niet mogelijk.

Traplift
De theaterzaal is bereikbaar via de trap, maar er is ook een traplift beschikbaar. Onze medewerkers assisteren je hier graag bij.

Parkeren
Er zijn mindervalidenparkeerplaatsen op de algemene parkeerplaats van ’t Mozaïek. Daarnaast zijn er bij de ingang nog twee extra parkeerplekken voor mindervaliden.

Hulphonden
Officieel getrainde hulphonden zijn welkom in de theaterzaal. Laat het ons vooraf even weten via kassa@mozaiekwijchen.nl.  In de rest van het gebouw zijn hulphonden altijd toegestaan.

Stuur een e-mail naar kassa@mozaiekwijchen.nl met de volgende gegevens: je naam, mailadres, telefoonnummer en het aantal personen waarvoor je op de wachtlijst wilt. Als er plekken vrijkomen, nemen wij contact met je op.

 

Heb je een account? Log dan in op Mijn Theater. Onder het kopje “Uw tickets” vind je al je gekochte kaarten terug en kun je ze opnieuw downloaden. Let er wel op dat je het juiste seizoen selecteert.

Heb je geen account? Stuur dan een e-mail naar kassa@mozaiekwijchen.nl met de naam en het mailadres waarmee je hebt besteld (en eventueel je klantnummer). Wij sturen de kaarten dan opnieuw toe. Dit is een handmatige handeling die wat tijd kan kosten, dus we vragen je vriendelijk hier zorgvuldig mee om te gaan.

’t Mozaïek is goed bereikbaar, zowel met de auto, het openbaar vervoer als de fiets.

Met de auto
’t Mozaïek ligt op het Campusterrein in Wijchen. Navigeer naar Campuslaan 6, Wijchen. Kent je navigatie dit adres niet? Voer dan de kruising Oosterweg/St. Jorispad in of volg de witte Campusborden. Parkeren is gratis en er zijn invalidenparkeerplaatsen beschikbaar.

Met het openbaar vervoer
Bushalte ‘Mozaïek Wijchen’ (lijn 65) ligt op loopafstand. Vanaf het treinstation kun je de bus nemen of een langere wandeling maken naar ’t Mozaïek. Op het station van Wijchen zijn ook (deel)fietsen beschikbaar. Met de fiets ben je er in een paar minuten.

Met de fiets
Bij de ingang van het gebouw zijn fietsenrekken beschikbaar om je fiets te stallen.

  • Niet filmen of fotograferen (tenzij anders aangegeven)
  • Telefoon uit of op vliegtuigstand (“op stil” stoort de geluidsapparatuur)
  • Zelf meegenomen eten en drinken is niet toegestaan in theater én foyer
  • I.v.m. je veiligheid en ons overzicht op de aanwezigen dient iedereen (vanaf 0 jaar) een kaartje te hebben, ongeacht de leeftijd
  • Kinderwagens en buggy’s mogen niet mee de zaal in. Ook niet bij familievoorstellingen
  • Gebruik van garderobe is i.v.m. brandveiligheid verplicht

Hieronder zie je de plattegrond van theaterzaal met tribune.

Bij theatercafé-voorstellingen hebben we losse tafeltjes en stoeltjes. Kaarsjes aan, drankje erbij en genieten maar.

theatercafé plattegrond

De bar is zowel voor als na de voorstelling geopend. Hier kun je terecht voor een drankje en/of borrelhapje. Bestellen doe je eenvoudig aan de bar. Er wordt gewerkt met consumptiemunten voor zowel drankjes als hapjes.

Inclusief drankje bij je ticket?
Bij de meeste voorstellingen is een pauzedrankje inbegrepen (fris, wijn, bier). Dit staat vermeld op je kaartje.

Let op: bij sommige evenementen is geen pauzedrankje inbegrepen, zoals:

  • Pubquiz
  • Popquiz
  • Moordmysterie
  • Staconcerten
  • Regio-evenementen (tenzij anders vermeld)
  • Voorstellingen tijdens het Nationaal Theaterweekend
  • Voorstellingen waarbij op de website expliciet staat vermeld dat er geen consumptie is inbegrepen
  • Voorstellingen in het kasteel

Bij familievoorstellingen is er gratis ranja voor de kinderen.

In onze foyer hangen twee muntautomaten waar je makkelijk consumptiemunten kunt kopen, uitsluitend met PIN. Met deze munten kun je vervolgens je drankje en/of hapje bestellen aan de bar. Let op: tijdens voorstellingsavonden zijn de munten ons enige betaalmiddel. Betalen aan de bar zelf is dan niet mogelijk.

Goed om te weten: de munten blijven altijd geldig bij onze voorstellingen. Je hoeft ze dus niet allemaal in één avond op te maken!

  • De wachttijd aan de bar wordt korter.
  • De wachttijd bij de muntverkoop is korter omdat we nu twee verkooppunten hebben i.p.v. één.
  • Bij alle voorstellingen én activiteiten werken we op dezelfde manier, deze munten zijn ook altijd in te leveren, lekker duidelijk en makkelijk.
  • De veiligheid voor onze medewerkers en ons publiek is groter omdat we alleen met PIN werken en er geen contant geld in omloop is.
  • De consumptieprijzen zijn eenduidig en helder. Ze staan bij de muntverkoopautomaten vermeld.
  • Met deze munten kan je ook de lekkere borrelhapjes betalen, die je na afloop kan bestellen.

Bekijk in de afbeelding hieronder de uitleg en prijzen van de consumpties.

 

(Eigen) eten en drinken is niet toegestaan in onze zaal.

Wat er wél mag, hangt af van het soort voorstelling:

Bij voorstellingen met tribune: er mogen geen consumpties mee de zaal in.

Bij theatercafé-setting: je mag vooraf een drankje halen bij de bar – dat mag je meenemen naar je plek.

Bij sta-concerten: er is een bar in de zaal, dus dan kun je tijdens het concert gewoon iets te drinken halen.

Ja, er is een garderobe aanwezig. Deze is tijdens de voorstelling altijd onder toezicht. In verband met de brandveiligheid is het verplicht om je jas daar achter te laten.

Probeer op tijd te komen, want als de voorstelling eenmaal begonnen is, kunnen we je helaas niet altijd meer binnenlaten (dit bepaalt de artiest zelf). Zo zorgen we ervoor dat zowel het publiek als de artiest ongestoord kunnen genieten. Is er een pauze? Dan ben je natuurlijk welkom om bij het tweede deel aan te schuiven.

Hier komt later meer informatie over  i.v.m. de verbouwing en de nieuwe tribune.

Als Vriend van Theater ’t Mozaïek steun je de volgende ambities:

  • Talentondersteuning van jonge talenten in de gemeente Wijchen.
  • Verdieping van een maatschappelijk thema.
  • Een podium bieden aan scholen uit de gemeente Wijchen voor schoolmusicals.

E ontvang je de volgende voordelen:

  • gratis kaartje(s) voor de Seizoenspresentatie
  • Gratis kaartje(s) voor een geselecteerde voorstelling
  • Voorverkoop
  • Welkomstattentie
  • Vrienden nieuwsbrief

Steun jij bovenstaande ambities? Je bent al Vriend van ’t Mozaïek vanaf €5,- per maand.  Dit regel je gemakkelijk en snel via het formulier op de pagina van de Vrienden. 

Niet alle beperkingen zijn zichtbaar; sommige zijn verborgen en niet direct herkenbaar, zoals leermoeilijkheden, geestelijke gezondheidsproblemen en mobiliteits-, spraak-, visuele of gehoorstoornissen. Het dagelijks leven met een verborgen beperking kan voor veel mensen veeleisend zijn, maar het kan voor anderen moeilijk zijn om de uitdagingen waarmee je wordt geconfronteerd te herkennen, erkennen of begrijpen.

Wees zichtbaar wanneer jij dat wilt
Het dragen van de Hidden Disabilities Sunflower wijst mensen in je omgeving (waaronder personeel, collega’s en zorgverleners) er discreet op dat je misschien extra steun, hulp of wat meer tijd nodig hebt.

Hidden Disability Sunflowers beschikbaar bij ’t Mozaïek
Heb jij een verborgen beperking? Bij de receptie van ’t Mozaïek de keycoard, pasjes en brochures van Hidden Disabilities Sunflowers gratis beschikbaar. Of bestel op de website van Hidden Disabilties Sunflower je gepersonaliseerde kaart of andere gadgets.

Draag jij een Hidden Disbalities Sunflower?
Dan zullen onze collega’s er attent op zijn en jou waar mogelijk extra steun, hulp of wat meer tijd geven. Spreek ook gerust een van onze collega’s aan, mocht je vragen of hulp nodig hebben.

Ontvang jij graag het laatste Mozaïek-nieuws? Schrijf je dan in voor de maandelijkse nieuwsbrief via het inschrijfformulier. 

Algemene receptie
Voor informatie, routing, Mozaïekbonnen en Podiumcadeaukaarten.

  • Van 9.00 tot 16.30 uur op maandag t/m donderdag
  • Van 9.00 tot 12.30 uur op vrijdag
  • Tijdens schoolvakanties en feestdagen gesloten